Wednesday, June 15, 2011

N1


Izašao sam sam, nenaoružan. Veče se spustilo niz zidine, pritisnulo kapiju i istislo boje iz travki. Zakoračio sam u svežinu sigurnim korakom. Svet je bio pust. Mrak je šaputao pesmu tišine, a duše predaka osvetljavale su mi put. Onda me je zaskočila. Iznenada. Nisam se snašao. Uhvatila se za moju odeću. Povukao sam se. Udarila je opet. Niz kosu se razlila tečnost. Potrčao sam. Udarci su padali po meni poput sitnih, ledenih bodeža. Ipak, nekako sam umakao. Zaklonio se iza vekovnog graditeljskog umeća, koje nas štiti od opasnosti iz mraka...

Ove noći sam naoružan. Hodam pod svetlom zvezda i osluškujem. Čekam je. Prsti desne ruke igraju se zakrivljenom drškom. Pretvaram se da nehajno razgledam krošnje i nebo... Ipak, nema je. Zna da sam spreman, zna da ovog puta ne može da me savlada. Srešćemo se nekom drugom prilikom. Pogledaćemo se u oči i jedno od nas će pasti. Zar ne, kišo?

No comments:

Post a Comment