Wednesday, April 30, 2014

R43

Prebacio sam se preko ramena i štuknuo u zaklon. Iza sebe čuo sam tup zvuk strelica koje se zarivaju u drvo ili zemlju. Napeo sam luk i provirio. Nisam video samostrelce, verovatno su već pripremali oružje, ali sam zato ugledao tri oklopnika kako trče preko poljane. Izdahnuo sam i pokušao da primirim drhtanje. Gotovo da sam sklopio oči. Promakao mi je trenutak kada sam otpustio strelicu. Video sam samo kako se glava jednog od vojnika trza unazad, okrvavljenog šlema iz koga viri peruška strele. Preostala dvojica oklopnika već su bili blizu mog zaklona. Skočio sam unazad i potrčao ka obodu šumarka. Ponovo su zafijukali teški samostrelski projektili. U zaklon me je ispratila kiša iverja. Srećom nije me zakačilo. Nisam imao vremena za precizno nišanjenje. Izvio sam se toliko da strelica proviri i otpustio luk. Drugi oklopnik dobio je strelu baš u pregib oklopa. Spustio se na koleno i odložio mač. Ostao je još jedan. Tek što sam se odbacio od stabla, mač je odzvonio po mestu gde sam se do malopre nalazio. Spustio sam se nisko, gotovo četvoronoške bežao sam dublje u šumu.

"Hvataj tog prvljog goblina!" viknuo je neko iza mene...

No comments:

Post a Comment