Wednesday, August 12, 2015

R79

Volim bademe. Ne grickam ih. Ne žvaćem ih. Drobim ih kao ona mašina što proguta stenu, pa iskenja šljunak.

Čim se probudim, pre doručka pojedem bar jednu šaku badema. Onda do ručka stamanim još pola posudice. Zaim ih propržim i njima začinim podnevni obrok. Posle jela ne smem da spavam (zabranjuje mi Vera, ha-ha, moja doktorka, Vera, kapirate?), pa dok čekam da se ručak taloži, opet izdrobim šaku ili dve badema. 

Kad mi u pozno poslepodne padne šećer krepim se bademovim mlekom. Gusto je i slatkasto. Ustvario uopšte nije, ali takav mi je utisak kad ga pijem. Kao da mu samo malo nedostaje da bi bilo baš gusto i slatkasto.

Ranije sam imao velikih problema sa stomakom i probavom. Hrana se "lepila" za mene, a neprestano sam imao vodnjikavu stolicu. Ali otkako mi je badema, i sam sam počeo da kenjam šljunak. Da vam sad ne opisujem kako i zašto, ali kad se okrenem sasvim mi je jasno da me je badem spasio. 

Hvala ti, bademe!

No comments:

Post a Comment