Wednesday, December 17, 2014

R50

Šta je ono u daljini? Nešto kao svetli. Nikom nismo rekli, očarani prikazama što su se smenjivale ka obzorju. Gledali smo ih dok nebo nije počelo da se menja. Ne znam da li ste ikada dočekali zoru, ali pojavljuje se skokovito. Učas postane jarkije plavo i nevidljivo se povuče, pa se ukaže sve ono vidljivo. Tu sam se osmehnuo samom sebi, a ona je mislila da se to njoj smešim, pa se i ona ozarila. Uzdahnula je setno. Oduvek sam voleo kako joj se grudi podižu i spuštaju dok to čini. Setio sam se kako izgledaju dok naga leži kraj mene, kao da se razlivaju. Sada ih je na okupu držao rub haljine, ali i dalje su delovale ljupko.

Ustao sam i otresao pepeo, pa se okrenuo ka zapadu. Tu iza onog brda nam je stan. Pružio sam joj ruku i pomogao joj da ustane. Oslonila se na karabin i proverila magacin pre nego što je malenu pušku obesila o rame.

No comments:

Post a Comment